Anorak

Anorak | Why Isn’t The Telegraph’s Report On Alan Hansen’s BBC Bonanza Not On The Paper’s Website?

Why Isn’t The Telegraph’s Report On Alan Hansen’s BBC Bonanza Not On The Paper’s Website?

by | 9th, November 2011

THE Sunday Telegraph’s report that the BBC pays budget supermarket champion Alan Hansen £40,000 for each appearance on Match of the Day as part of a £1.5 million a year deal is not available on the paper’s website. Also, no mention of the story can be found in Alan Hansen’s columns for the…Daily Telegraph. Could the two happenings be linked?



Posted: 9th, November 2011 | In: Sports Comment | Follow the Comments on our RSS feed: RSS 2.0 | TrackBack | Permalink