Anorak

PRess tV | Anorak

Search Results

Press TV: Londoners are living on ‘floating shacks’

“Londoners choose to live on boats over soaring housing costs,” reports Iran’s Press TV.

 

Press TV London boats

 

The story is monumental nonsense.

Private rents in London have risen to cost about half the average salary; therefore, some tenants have turned to inexpensive rooms on boats described by many as “floating shacks.”

Will Iran give refuse to the new boat people?

Miss Tindle, who hopes to be at their destination, Brentford Island Marina, within ten days, before the start of term on September 29, said: ‘It’s so exciting. The boat’s been done up so nicely with ashwood interior.

‘It’s such a luxury and glam place to be and something to be proud of.’

So they say.

Posted: 8th, July 2015 | In: News Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Press TV: EU bans Iran’s funniest broadcaster

PRESS TV has gone. EU sanctions against Iran have resulted in the death of Press TV.

Press TV is upset:

It also shows that the European Union does not respect freedom of speech, and spares no efforts to silence the voice of alternative media outlets.

Read the rest of this entry »

Posted: 16th, October 2012 | In: Politicians, TV & Radio Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Why Jody Sabral Left Biased Press TV

JODY Sabral was a reporter on absurdly biased Press TV, the Iranian state broadcaster. She left. Why?

Sabral writes:

My four-year relationship ended with Press TV on October 17, mainly because there has been a deliberate attempt to suppress information on the Syrian uprising. It’s one thing to take a position on the news you report, but it’s another to completely ignore a story of interest to the public. It’s well known that Iran politically backs the regime of Syrian President Bashar Assad, but I was shocked to learn of the extent to which Press TV could be used to propagate propaganda.

Read the rest of this entry »

Posted: 18th, November 2011 | In: News Comment (1) | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Lauren Booth Censured Over Press TV Mavi Marmara Bias

LAUREN Booth, working for Press TV has fallen foul of Ofcom, the UK’s media standards authority. It seems that the coverage of event son the Mavi Marmara was not all that impartial.

Press TV: Laughing At George Galloway

Press TV: Neda Soltan Was Killed By Mossad And Michael Jackson’s Doctor

George Galloway Spots Mahmoud Ahmadinejad’s Invisible Suit

Press TV is an Iranian international news network, which broadcasts in English.

Highlight of the show – and get a load of that set:

Lauren Booth: “Israeli commandoes…committed a massacre of innocent civilians sailing aid ships to the besieged Gaza strip”.

Kevin Ovenden (Viva Palestina): “[Israel‟s] inhuman and illegal blockade of the people of Gaza…This was the use of lethal force for political ends”.

Bahjat El-Helou (Palestinian Independent Commission for Human Rights): “[Israel] is a state above the law”.

Yousef Al-Helou (Press TV correspondent): “Israel‟s piracy in the Mediterranean Sea ended with a massacre”.

Haidar Eid (Political analyst): “The martyrdom of the supporters of the Palestinian people on the freedom flotilla”.

Lauren Booth: “This was obviously a barbarous attack on civilians…One thing is certain: As Turkey buries its murdered citizens and in Britain we welcome home our brave and injured, the brave men and women on those ships, in one move, have shifted world opinion against Israeli apartheid”

Enjoy:

Posted: 3rd, August 2010 | In: News Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Laughably biased Daily Express story calls BT Sport The Arsenal of TV

Screen Shot 2016-01-19 at 15.10.45

 

In “BT Sport’s winning duo: Hoddle and Hargreaves showing Sky are no longer the limit” the Daily Express’. The story on Liverpool’s 3-3 with Arsenal is written by Jim Holden. It contains the following:

BT! And there was something else which made this a memorable match – the superb coverage last Wednesday evening by BT Sport…

This was the night when they proved their live football broadcasting can be the equal of the brilliance for so long provided by Sky…

Instead of going to an advert break at just the wrong moment before the start of the game, they allowed us to hear The Kop singing ‘You’ll Never Walk Alone’. As anyone who has been to the ground knows, this is an integral part of matches at Anfield and it should always be conveyed to TV viewers….

…the radical decision by BT to have two analysts talking about the match alongside the commentator worked a treat….

Owen Hargreaves and Glenn Hoddle combined perfectly…

This H-men double act of Hoddle and Hargreaves will give the best of Sky a run for their money…

The use of World Cup Final referee Howard Webb to give instant verdicts on contentious or surprising decisions by the officials is another bonus from BT Sport…

You want more?

It takes time, and it has taken time, for a new TV station to develop its coverage and win the loyalty of viewers at home across the country. In my experience, that hurdle has now been jumped by BT Sport.

They are a serious player, much like Arsenal in this year’s Premier League title race…

Nowhere does it say that Holden has another gig:

 

BT Sport Daily Express

 

Back of the net!

 

Posted: 19th, January 2016 | In: Back pages, Sports, Tabloids, TV & Radio Comments (5) | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Daily Express hate TV repeats – broadcasts Ben Hur

WHAT’S on the telly at Christmas? The Daily Express is worried:

“Christmas viewers will be deluged with almost 100 hours of repeats. A Sunday Express study of the 2012 schedules found that a staggering level of old series and re-run films will be broadcast by the three main channels over Christmas Eve, Christmas Day and Boxing Day…”

Read the rest of this entry »

Posted: 25th, December 2012 | In: TV & Radio Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Sakineh Mohammadi Ashtiani: Iran TV Teaches Oppressed Women How To Kill A Man

SAKINEH Mohammadi Ashtiani is on that organ of grinding bias, Ahmadinejad’s invisible suit, fantastic comedy, gravediggers for dead Americans, and spin PressTV.

Keen to prove to the world that Ashtiani is a wrong ‘un deserving of a good stoning to death, she popped up on the telly to show the folks at home how she sedated her hubby and better allowed her lover to kill him.

(Takes notes, woman of Iran. There will be Questions later. Lots of them.)

Read the rest of this entry »

Posted: 11th, December 2010 | In: News Comment (1) | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Comic Relief Does The Celebrity Cull: Barlow Down, Cole, Cotton And GMTV Press On

DAY one on the celebrity Celebrity Relief (surely, Comic Relief? – Ed) Mount Kilimanjaro climb.

Gary Barlow, the substantial Take That frontman, is down. He has, as the Mirror observes,” broken down “in agony”.

While Barlow screams, “Go on, leave me!”, and his agent negotiates a twelve-part Living TV special about his suffering, the rest go on.

Read the rest of this entry »

Posted: 2nd, March 2009 | In: Celebrities Comments (6) | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Using John Whittingdale to spank a free press across the Boobies

stephanie hudson page 3 john whittingdale

 

What’s John Whittingdale been up to? The Star says the Tory MP, currently working as the culture and media secretary (GSOH, WLTM 4 MTV) “had a two-year fling with a Daily Star Page 3 girl”. Will he be involving himself with other mainstays of tabloid news, buying a lawnmower from the classified section, perhaps, or appearing in the TV pages as a Britain’s Got Talent wannabe?

Whatever’s next for Whittingdale, we are more interested in his past, chiefly his five-month romance with Olivier King, a dominatrix he met on Match.com, when he was single man and before he became a government minister, though he was chair of the Commons’ Culture, Media and Sport select committee. When Whittingdale discovered the single woman’s job he called off the affair. You might have read about his squeamishness in the tabloids, but when the story was hawked around Fleet Street, no-one bought it.

Anti-free Press, pro-privacy outfit Hacked Off and the BBC thought that a shame. Andrew Gilligan writes that Hacked Off worked with the BBC to produce their story of Whittingdale and the sex worker for Newsnight – that’s the show that opted to keep Jimmy Savile’s crimes private, spiking a story on the paedophile. These champions of privacy who bemoan press invasion into private lives wanted us to know about John’s sex life.

One theory is that tabloid newspapers passed on the story to keep Whittingdale in his job? He’s not all that in favour of Leveson and plans to clamp-down on the free press. If the Press expose John as – shock of shocks – a single man who likes women, he might be replaced by someone keen on an increasingly State-regulated Press. Or maybe he was being blackmailed? Or maybe that’s all nuts because if a free press is free the politicians have no say over what goes in it. So much for the conspiracies – which rather undermine the other story about tabloids being peopled by unscrupulous bastards who name and shame before fabricating facts to support their salacious gossip. It turns out they are edited and considered publications. Who knew?

 

john whittingdale sex

 

And now about that Page 3 girl. Stephanie Hutton, for it is she, “said the Culture Secretary cheated on her with a dungeon-dwelling dominatrix known as Mistress Kate.” On pages 6 and 7 – after we’ve seen Page 3 girl Brook tell us about a love of topless ice-skating – we get to Stephanie, one half of the Boobie Twins. Stephanie say she met John on a dating site in 2013. “He told me he was a Russian arms dealer,” says Stephanie. “I don’t know if he was just being careful or trying to make himself more attractive, but it wasn’t necessary. I liked him.” She says at the Commons, he “always turned the lights out so we wouldn’t be recorded on CCTV”.

The Mirror says this caution approach to dating means Whittingdale is “addicted to danger”. The paper says Whittingdale has “been spotted with East European women at public events in the UK”. Scurrying about for anything to spank Whittingdale with that doesn’t make the phone-hacking Mirror look opportunistic and crass, we learn via a Labour MP of concerns about “powerful, middle-aged men being targeted by young women from the old Soviet Union and left open to blackmail”.

You see, it’s not about sex and privacy – it’s about State secrets and, er, sex and secrecy. Much better and in the public interest.

Posted: 18th, April 2016 | In: Broadsheets, News, Politicians, Tabloids Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Transfer balls: Ibrahimovic, Arsenal and Thierry Henry’s TV source

Zlatan arsenalTransfer balls of the week was focused on Zlatan Ibrahimovic. and his move to Arsenal.

On March 13, the BBC told us: “Zlatan Ibrahimovic: Paris St-Germain forward says he is likely to leave.”

What he said was: “For the moment, I will not be at PSG next season. I still have a month and a half left here. If they replace the Eiffel Tower with a statue of me, then I will stay.”

Thierry Henry, the Arsenal youth coach and Sky TV pundit then went on Sky TV to tell everyone: “”Who can we sign? Who’s available? I hear that Zlatan Ibrahimovic wants to come. It’s a Ibrahimovic problem of who’s going to want to come. Are we going to make the Champions League?”

Who Henry heard that from he doesn’t say. The big Swede is looking for his next deal – in case Paris fails to rework the Eiffel Tower in time for the start of next season – and Henry has a TV contract that demands he say things that start a conversation.

On March 17, the Mirror said: “Arsenal eye Zlatan Ibrahimovic transfer after being offered PSG’s superstar free-agent-to-be.”

The Express added: “Ibrahimovic wants Arsenal move but may end up with Rodgers and Xavi in Middle East.”

On March 18, the BBC hears from Arsenal’s manager: “Zlatan Ibrahimovic: Arsene Wenger ‘surprised’ to be linked with striker”

A journalist chucks the Swede’s name at Wenger, who replies: “We are not on Zlatan’s case… I’m just surprised by the name you’ve thrown at me.”

The Mirror hears that and manages to conjure: “Arsenal not thinking about signing Zlatan Ibrahimovic “at the moment”, insists Arsene Wenger”

No, not at the moment. But when Arsenal sign a 34-year-old on £250,000-a-week we’ll let you know.

Posted: 20th, March 2016 | In: Arsenal, Back pages, Sports Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Christmas TV repeats story repeats in tabloids

TV repeats tabloidThe Daily Mirror reports that 811 shows broadcast over the Christmas period on the four main TV channels have been broadcast before.

The Mirror, which, like the Express and Mail, has broadcast adaptations of this story for the last 20 years, is dismayed by the news.

Says one tabloid insider: “Every year we have to report the same story as news but with a new headline. This year it’s “‘Tis the season for repeats”, whereas last years we reported “The season for repeats”, before that it was “‘Twas the season for repeats” and next year we have already written “‘Twill be the season for repeats”. These TV bosses just shove out Mary Poppins. It’s not fair.”

Before adding: “See you next year.”

 

 

 

 

 

Posted: 4th, December 2015 | In: News, Tabloids, TV & Radio Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Migration: Daily Express uses anonymous source to demonise baby-killing Muslim asylum-seekers

daily express migrants

 

Is the Daily Express demonising migrants? Does Jordan sleep on her back? Today’s migrant news in the tabloid of intolerance begins:

Britain next? Doctor’s outrage at ‘refugees pushing German hospitals to breaking point’

Doctor singular.

Nick Gutteridge writes:

A DOCTOR working in German hospitals has revealed the horrifying chaos which could face the NHS if thousands of migrants from the Middle East manage to reach Britain.

Horrifying. Chaos.

A female doctor has claimed German hospitals are struggling to deal with the number of refugees

Claimed. What are the facts? Is she right? Why is her being a female doctor any different to being a doctor?

The female anaesthetist said the German health service has been completely overwhelmed by the influx of Muslim asylum-seekers who are REFUSING to be treated by female medics.

Read the rest of this entry »

Posted: 27th, October 2015 | In: Key Posts, News Comment (1) | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Jimmy Savile: BBC pays compensation to children’s home boy abused on BBC TV show

4th February 1965:  Disc-jockey, Jimmy Savile lights his breakfast cigar in the Bloomsbury hotel room which he has made his home.  (Photo by Chris Ware/Keystone Features/Getty Images)

4th February 1965: Disc-jockey, Jimmy Savile lights his breakfast cigar in the Bloomsbury hotel room which he has made his home. (Photo by Chris Ware/Keystone Features/Getty Images)

 

Jimmy Savile makes a return to the news, featuring in the Daily Express story: “Jim’ll fix it victim paid by BBC: ‘I ran away but BBC security team took me back’.”

The BBC, of course, attempted to squash its own investigation into Sir Jimmy’s alleged crimes, but did dear old Aunty really delivers victims for the depraved DJ to abuse?

THE BBC has paid £15,000 to a fan of Jimmy Savile who was molested in Television Centre as a teenager after writing in to Jim’ll Fix It. Savile paid for the young fan to travel to London only to hand him over to another abuser. It is understood to be the first BBC settlement to be made public following the Savile scandal.

Now aged 54, the victim tells all. It was 1977 when he wrote to Savile:

“When I arrived I was shown to his room at Television Centre and met him and there were other small children present… I ran out and tried to get help and asked the security men at reception to help but an assistant of Savile’s turned up and took me back to his room with security. I had been so used to being sexually abused I knew what was to come. A man in his 40s or early 50s joined us, sat behind me and said he would be taking care of me.”

The man says Savile was “sexually aroused” with small girl on his lap. Then someone named Brian came in and took him away.

“At this house (the club) Brian abused me and a much smaller boy aged between seven and nine who looked very poorly and thin and was also being abused by a very obese man… [Next morning] Savile came in, and took the other boy away and said I should hurry up to have breakfast. I had breakfast and Savile made me a lunch box.”

The teenager was was taken to Victoria Station and given £5.

He later returned to the children’s home in Northern Ireland, which has itself been the subject of a public inquiry into abuse.

That’s interesting. Kincora?

Says Robert:

“The BBC initially said that Savile was not known as a groomer and that was given as a reason for refusing the claim. Then they said my being abused by his friend was not something they could or would consider. I believe there are many cases where the BBC has refused claims because Savile was just the arranger for abuse by others and the BBC does not believe it is responsible.

“I believe this is a scandal because clearly Savile via the BBC brought me over to be abused by someone else.”

But what about the children’s home? The Express offers nothing.

Over in the Mirror, we get more:

NHS pays Jimmy Savile victims a paltry £10,000 – while half have yet to receive a penny

Read the rest of this entry »

Posted: 20th, September 2015 | In: Celebrities, News Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Fascinating Repairmen: A Japanese TV show about mending things like a book and a grater

Fascinating repairmen

 

‘Fascinating Repairmen’ is a Japanese series featuring people giving a new lease of life to old objects. Some of these are much loved items, like the book in the video below. Others are just bit odd. And the more random the item, the more desperate, touching and intriguing the show gets.

Adoxoblog notes:

Read the rest of this entry »

Posted: 1st, May 2015 | In: TV & Radio Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Tabloid Scare Stories: watching TV gives you diabetes

watch tv diabetes

 

The Daily Express says “Watching TV Gives You Diabetes”.

The Express has a keen interest in diabetes. This year to date the paper has been hot on diabetes, its causes and its cures:

 

diabetes

 

 

Today’s sensational news is that “scientists” say that watching TV does not give you diabetes. But sitting down for long periods whilst fat might be a contributing factor in contracting the illness.

So. As you were:

 

Screen shot 2015-04-02 at 07.47.57

Posted: 2nd, April 2015 | In: News Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Free Speech: comfortable students want Universities to censor free expression on Yik Yak

In the US of A, universities are clamping down on uncensorsed chatter.

Chapel Hill, N.C. — The University of North Carolina at Chapel Hill is considering banning a smartphone app that some say encourages hate speech, but other schools say free speech among students needs to be promoted. Yik Yak allows users post anonymously to a local bulletin board, and those posts can be seen only by people in a certain geographic area.

“People have been saying some very racist, very hurtful things,” said Ashley Winkfield, a senior at UNC-Chapel Hill who has kept a running tab of “yaks” that she finds troubling.

I find Winfield troubling. She’s a censor. If the law is broken, then Yik Yak can let the authorities know. But she’s a bansturbator.

During the height of the “Black Lives Matter” protests on campus last fall, for example, one person posted, “I really hate blacks, I’m going home where there aren’t any.”

Another poster said, “the way blacks are acting right now kind of justify a slavery.”

Read the rest of this entry »

Posted: 9th, February 2015 | In: News, Technology Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Celebrity Big Brother is TV’s moral compliance show: only the most intolerant survive

big bro

 

Big Brother should come with an “Approved by the Ministry for Morals” sticker. The good get to win; the bad get to lose. The bigots are shunned and mocked; the enlightened get loved and panto.

This series has seen the back of Jermy Jackson (who he?) for alleged groping; Ken Morley for alleged racism; and now Alexander O’Neal for alleged homnphobia, his crime calling the immensley dislikable Perez Hilton a ‘f*****’. That’s ‘faggot’ in Sun-speak, the paper also telling us that Morley used the “N-word”, which turns out not to be ‘nigger’ but ‘negro’

Read the rest of this entry »

Posted: 19th, January 2015 | In: Celebrities, TV & Radio Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Watch a thick-thighed woman steal a TV by hiding in up her dress

tv theft

 

To Guapiles in central Costa Rica, where a woman is stealing a TV set by smuggling up the dress she is wearing.

Shop assistant Jacint Ramirez Callas, 25, is astounded and a little impressed:

“She did it so quickly no one had time to notice or react. And having watched the video it is amazing that the TV doesn’t fall out from between her legs. She must be a pro or have very thick thighs.”

Read the rest of this entry »

Posted: 17th, January 2015 | In: Strange But True Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Who Replaces Andy Townsend at ITV Football: hooting simpletons, ‘better’ bores and other options

RAPTUROUS cheers broke out across Britain yesterday as ITV confirmed that Andy Townsend’s contract won’t be renewed when it expires in the summer.

Andy has been in-and-around ITV Football for over a decade now, including his much maligned ‘Tactics Truck’. He’s best known for ending every single sentence with ‘Clive’, stating exactly what’s happened a full 3 seconds after viewers have watched the incident AND replay of the event.

Quite simply, it is mystifying how Townsend held a job for so long on television. Then again, ITV also gave Jim Beglin a wage. At all. ITV are, of course, batshit mental.

Also on his way out is the nice, but ultimately ineffectual presenter that is Matt Smith.

Read the rest of this entry »

Posted: 9th, January 2015 | In: Sports, TV & Radio Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Tabloid tropes: in 2014 Daily Express readers were living longer

Tabloid tropes: we’ve seen that 2014 was a big year for Madeleine McCann news (surely no news – ed), Alzheimer’s cures, Big Brother and miracles in diabetes. 2014 is also the year when the Daily Express realised that the best way to stop its readership falling is to keep its readership alive for longer.

 

 Daily_Express_2_1_2014  Daily_Express_Weekend_11_1_2014

Read the rest of this entry »

Posted: 15th, December 2014 | In: News Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Bad News: ITV want the Premier League highlights back

THERE’S nothing quite as morbid and depressing as watching football coverage on ITV. In Adrian Chiles, you have a man who looks like pudding doing an impression of. the. slow. concentration. of. Tim. Love. Joy. and in Andy Townsend, you have a man paid huge sums to point out things that have happened in play, a full 5 seconds after the viewers at home have already noticed.

Then there’s Clive Tyldesley, who can’t be arsed learning the names of foreign played (notably, James Rodriguez) and who is in possession of a faux-grandiosity that is as irritating as it is insincere.

So, the bad news is that ITV are hoping to steal the Premier League highlights from the BBC and Match of the Day. You can almost hear U2’s ‘Beautiful Day’ striking up and Matt Smith blankly looking into camera.

Read the rest of this entry »

Posted: 20th, November 2014 | In: Sports, TV & Radio Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Watch And Titter As First iPhone 6 Buyer Drops His New Toy On Live TV

TO Australia, where an Apple fanboy who queued to buy an iPhone 6 is showing it off to the excited Press. His hand shakes as he touches the genuine cardboard box and peels the lid off:

 

 

 

Posted: 19th, September 2014 | In: Technology Comment | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

Funny Not Found: TV Guide Adverts For Terrible Comedies

IF you ever start to get depressed by the current TV offerings, take a look at the comedies airing in the States in decades past.  Here are 15 adverts from TV Guide which will have you counting your blessings.

 

TV Guide Advert (1)

 

I’ll admit, sometimes I’m not in the mood for quality storylines and character development.  There are days where I’ll pass on Mad Men and Game of Thrones in favor of something mindless.  But even in those dark hours, I will never – I repeat, NEVER – opt for Gary Coleman with a Mr. T haircut.  This is where my proverbial line in the sand is drawn.

Read the rest of this entry »

Posted: 23rd, May 2014 | In: Flashback, TV & Radio Comment (1) | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

All Broken Up Inside: The Five Most Shocking Character Deaths in Cult-TV History

 

death6

 

WILLIAM Shakespeare once wrote that “the valiant taste of death but once,” while cowards die “many times” before their actual demise.

Audiences of cult TV classics might also be said to die many times too, especially if they watch and re-watch beloved characters die in their favorite genre programming.

Over the years, a number of beloved series characters have been unceremoniously offed by series writers, only to leave grieving audiences in shock at their passing.

Read the rest of this entry »

Posted: 22nd, May 2014 | In: Flashback, Key Posts, TV & Radio Comments (5) | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0

From Movies to TV: 10 Tragic Failures

Fast Times at Ridgemont High (1982) 1986 TV Adaptation “Fast Times”

Fast Times at Ridgemont High (1982)
1986 TV Adaptation “Fast Times”

 

MOVIES adapted for television series aren’t necessarily terrible; in fact, the outcome is often quite good. The Odd Couple and M*A*S*H* both had great translations for the small screen. Even Alice Doesn’t Live Here Anymore, a dark drama by Martin Scorsese found an interesting niche in the sitcom universe via Alice.

Unfortunately, for every success, there are a sizeable number of failures. This is where I come in and deliver up ten tragic examples of where a movie was adapted for television yielding regrettable results.

 

Animal House (1978)
1979 TV Adaptation: “Delta House”, 13 episodes

When you remove the bawdy humor from Animal House, you’re cutting out its heart. It’s like removing the dancing from Singin’ in the Rain. Crass jokes and irresponsible humor were the lifeblood of the original film; to clean things up for prime time TV was a mistake of epic proportions.

Read the rest of this entry »

Posted: 30th, April 2014 | In: Flashback, Key Posts, TV & Radio Comment (1) | Follow the Comments on our RSS feed:RSS 2.0